לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

לימודי קולנוע וטלוויזיה

אם נפגשנו כאן, ככל הנראה שגם אתם מוקסמים מעולם הקולנוע והטלוויזיה העשיר והמרתק ומעוניינים להפוך לחלק פעיל בו. בין אם אתם רואים את עצמכם כבימאים ובין אם כתסריטאים – השלב הראשון שעליכם לעבור בכדי לקבל את כל הידע המקצועי הנדרש ואת הכלים המקצועיים לעבודה בתחום הוא לימודי קולנוע וטלוויזיה.

חולמים להיות בימאים או תסריטאים?

להיות במאי, מורכב הרבה יותר מאשר לשבת על כיסא מתקפל שעליו כתוב "במאי" ולצעוק אקשן לצוות השחקנים. בכדי לביים סרט באופן מקצועי יש להבין ראשית את יסודות הקולנוע, לדעת לתרגם חזון למציאות בשטח, להבין כיצד ניתן להעביר את המסר בתסריט  באופן מעניין ויחודי ולקחת את כלל המרכיבים ביצירה ולהפוך אותם לאלמנט קולנועי הגדול מסכום החלקים שמהם הוא מורכב.

התסריטאי הוא המוח היצירתי שמאחורי הנרטיב של הסרט. הוא זה אשר שוקד על הגיית הרעיון לסיפור, על בניית דמויות עמוקות ומעניינות, יצירת הקונפליקטים בסיפור והובלת הצופה במסע מרתק מתחילתו של הסרט ועד לסיומו. אם הכתיבה היצירתית זורמת בעורקיכם וחלמתם תמיד להפוך את הסיפורים והרעיונות שלכם להפקה קולנועית או טלוויזיונית, מקצוע התסריטאות תפור בדיוק למידותיכם.

מה כוללים לימודי קולנוע וטלוויזיה?

מסלול לימודים זה משלב בתוכו תחומי ידע תיאורטי כמו לימודי מבע קולנועי ותולדות הקולנוע לצד סדנאות מעשיות כדוגמת צילום קולנועי, תסריטאות וסדנאות בימוי. השילוב בין קורסים תיאורטיים ללימודים מעשיים יוצרים מכלול רחב של ידע כמו גם ניסיון אמיתי ביצירה קולנועית.

לומדים קולנוע במכללת מנשר

תעשיית הקולנוע הישראלית מוכיחה שוב ושוב את יכולתה להשתלב באופן נהדר בתעשיית הסרטים העולמית. אנו שומעים הרי חדשות לבקרים על סרטים ישראים אשר זוכים לתשבוחות מהללות כמו גם לפרסים בפסטיבלי הקולנוע המובילים ואף למועמדויות לפרס האוסקר. כתעשייה פורחת ומשגשגת שכזו, הדרישה לאנשי מקצוע בתחום גוברת בכל רגע וזו בדיוק ההזדמנות שלכם להשתלב בתחום עיסוק מעניין, שאינו נח לרגע.

אם גם אתם מחסידיה של יצירת הקולנוע האיכותית ורואים את עצמכם מגשימים את עצמכם בתחום, אנו, במכללת מנשר, מזמינים אתכם ללמוד מהמומחים המובילים בתחום הכוללים את מיטב המרצים כמו גם דמויות מפתח בעולם הקולנוע, את כל הסודות שבזכותם תוכלו להשתלב באופן מוצלח בתפקיד שעליו חלמתם.

המכללה מציעה מגוון התמחויות ייחודיות בעולם הקולנוע מתוך הבנה כי רק ידע כללי בתחום כבר אינו מספיק והסטנדרטים הגבוהים שאותם מציב עולם הטלוויזיה והקולנוע כיום מחייבים את אלו הנכנסים אל התחום להצטייד בכלי מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר.

מכללת מנשר ידועה כמרכז מוביל בכל הקשור ללימודי אמנות ובתוך כך כמובן אמנות היצירה הקולנועי והטלוויזיונית. המכללה הממוקמת במרכז תל אביב מחזיקה ברשותה את הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר, לשימושם של הסטודנטים, אשר בו הם יכולים להשתמש במהלך לימודיהם, כחלק אינטגרלי מהקורסים הנלמדים וללא תשלום נוסף.

תואר ראשון בקולנוע במנשר

את הקורסים המקצועיים המועברים במכללה ניתן לשלב עם מסלול לימודי BA וכך לשלב לימודי תואר במדעי הרוח או מדעי החברה וכן תעודת הוראה וכך לצאת לשוק עם תואר אקדמי בקולונע ובד בבד עם מקצוע אמיתי ביד.
אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ונשמח לקבוע עמכם פגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות וללא תשלום! בפגישתנו נציג בפניכם את כל אופציות הלימודים הרלוונטות ונשמח לענות על כל שאלה.