לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

לימודי גרפיקה ממוחשבת

אין ספק שהתחומים הרבים שבהם הגרפיקה הממוחשבת ממלאת תפקיד עיקרי הביאו לפריחתם של לימודי גרפיקה ממוחשבת. אחרי הכל מדובר כאן במקצוע מעניין המביא לידי ביטוי את היצירתיות שבתוכנו ואינה יכולה להתבטא במקומות אחרים ומעבר לכך מדובר במקצוע מבוקש ונדרש במיוחד.

במהלך קורס לימודי גרפיקה ממוחשבת מקיף ומקצועי נלמד מגוון  נושאים וביניהם:

  • כיצד לחשוב באופן יצירתי ולהפוך את הרעיון לתוצר גרפי
  • לימוד מעשי מקיף של תוכנות הגרפיקה המובילות בשוק כדוגמת פוטושופ, פריהנד, אינדיזיין ופלאש
  • עיצוב למדיה המודפסת – לימוד עקרונות העיצוב עבור עיתונים, שלטי פרסומת ועוד.
  • עיצוב למדיה הדיגיטאלית – עיצוב אתרים, עיצוב באנרים, הפקת באנרים ושימוש בסוגים שונים של כלים גרפיים-חזותיים לצורך העברת מסרים שונים.

זוהי רק טעימה על קצה המזלג מתוך מבחר הנושאים הרחב והכלים המעשיים אשר יוענקו לכם עם סיום הקורס. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לקבלת תוכנית הלימודים המלאה ולמענה על כל שאלה שעלולה לצוץ בראשכם.

אנו מאמינים כי על ידי תוכנית לימודים מקיפה המתייחסת לכל תתי התחומים הנכללים בעולם הגרפיקה המרתק יוכל התלמיד לקבל סל רחב במיוחד של כלים מעשיים להתמודדות בעולם האמיתי ולהשיג יתרון יחסי חשוב על פני אחרים.

תוכנית לימודים מדורגת

הקורס ללימודי גרפיקה ממושבת בנוי באופן הדרגתי אשר חושף אתכם אל עולם הגרפיקה המרתק,  לאט לאט, בצעדי ענק. הכוונה היא ליצור בסיס ידע איתן ויציב בטרם המעבר אל השלב הבא בכדי להפיק את התועלת הרבה ביותר מהידע המקצועי המועבר במהלך הקורס.

כך למשל בתחילה נתוודע אל יסודות הבסיס של עולם העיצוב ונבין מוטיבים עיקריים רלבנטיים מעולם האומנות. לאחר מכן נלמד טכניקות מעשיות מעולם הציור שיסייעו לנו להבין באופן הטוב ביותר איך נוכל להביא את הקונספט שעליו חשבנו לכדי תוצר גרפי אמיתי. בהמשך כמובן שנלמד כיצד עובדים באופן מקצועי עם תוכנות הגרפיקה המתקדמות ביותר בתחום.

היתרונות בלימודי קורס גרפיקה ממוחשבת במכללת מנשר

מכללת מנשר ידועה כמרכז ללימודי אומנות מהמובילים בישראל בזכות הצוות המקצועי הכולל אנשי מקצוע מנוסים ואנשי מפתח בעולם האמנות והתקשורת, תכנית הלימודים העשירה והמגוונת, בוגרי המכללה הממלאים תפקידי מפתח בתחום שאותו למדו  וכמובן בזכות הנסיון הרב שבזכותו תוכנית הלימודים מעניקה לכל אחד את הכלים המדוייקים להצלחה בעולם האמיתי.

אנו מזמינים אתכם להגיע לפגישת ייעוץ ראשונית בה תקבלו את כל המידע החשוב שעליכם לדעת ותזכו להתוודע לצוות המכללה המקצועי. במהלך הפגישה תוצג בפניכם תוכנית הלימודים המפורטת עבור הקורסים או לימודי התואר שבהם אתם מתעניינים ולא פחות חשוב, תוכלו להתרשם בעצמכם מהמכללה והאווירה המיוחדת המאפיינת אותה.

מקצוע נדרש כדוגמת עיצוב גרפי, מוטב ללמוד במוסד מוכר ומוביל אשר תחום האמנות על כל פניו וגווניו עומד תמיד כנר לרגלו והוא למעשה העולם שאליו המכללה מכינה את תלמידיה. צוות המרצים המגוון המסוגל להעניק ידע רחב הן בתחום הלימודים הישיר והן בתחומים מקבילים ומשלימים יוצרים עבור כל תלמיד ותלמיד מסגרת ידע רחב כמו גם התנסות בפועל בסדנאות מעשיות שונות.

אם גם אתם החלטתם כי לימודי עיצוב גרפי הם בדיוק מה שאתם מחפשים ומעוניינים ללמוד את התחום מהטובים ביותר, צרו כבר עכשיו קשר עם מכללת מנשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

לימודי גרפיקה ממוחשבת

לימודי גרפיקה ממוחשבת במנשר