לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

רישום וציור – מתקדמים

3 ש"ש, 26 מפגשים

קורס רישום מתקדמים נועד להעמיק את הידע ברישום, בכל הקשור להתבוננות, לשימוש בחומרים ולגישות שונות בהיסטוריה של תולדות האמנות, תוך התמקדות בגוף האדם.

ייעשה ניסיון לתרגם את הידע המסורתי לשפת רישום עכשווית יותר. חזרה על יסודות הרישום – פרספקטיבה, מדידות, בנייה גיאומטרית וטונאלית. מהו רישום אקדמי ורישום אנטומי, רישום מהיר. תמצות כנגזרת של התבוננות, שפה אישית ברישום, פורטרטים, גוף האדם – מבנה, פרופורציה וטקסטורה, ביגוד ובדים. רישום בצבע, שימוש בנייר מגוון, גירי פסטל, צבע רטוב, מכחול יבש, רישומי חלל – תרגום חלל תלת-ממדי גדל-ממדים (נוף, חדרים, בניינים) לפורמט קטן של דו-ממד, בחינת מיקומם של האובייקטים הבודדים בחלל שכזה. הרס ובנייה, הוספה ומחיקה, רישום לעומת איור, רישום עכשווי במגוון טכניקות וחומרים. בדיקת גבולות ההופעה וההיעלמות של הדימוי.

צבע – הכרות מעמיקה עם תורות צבע שונות, גלגל הצבעים, והלוגיקה של ערבובי צבע. גישות ונות מסורתיות ועכשוויות לחומריות של צבע – אימפסטו, גלייזינג, צבע שקוף ואטום, דרכים שונות להנחת צבע על בד. הבדלים בין טון מקומי, חם קר, ואקספרסיה בבניית צבעוניות הציור.  בחינה של טקסטורות בציור מתח, חוסר איזון וניגודיות מול הרמוניה.בניית פלטות צבעוניות שונות, אותו אובייקט בפלטות שונות – פורטרט, גוף, נוף, חללים פנימיים, קבוצות של אנשים.צבע – תחושות וצורה, תחושות ומופשט, רעיון-קונצפט, ציור עכשווי – מה זה? להעתיק ציור ידוע. צבע – חומרים שמן, אקריליק, צבעי מים. צבע – מצע. בד ג'סו, בד בלי, דיקט ועץ.

מחיר הקורס בנפרד: 3,500 ₪ כולל דמי הרשמה. אין חיוב מע"מ.

מועד: ימי חמישי בין השעות 18.30 -21.00

תאריך פתיחת הקורס: 31 באוקטובר 2024

מנחה: עוזי קצב – צייר, אמן. תערוכות יחיד: אלון שגב (09), אלון שגב (00). קבוצתי: רוטשילד (09), בית האמנים י-ם (04), זמן לאמנות (אוצרת –תמי כץ פרימן, 04). B.f.a בצלאל 1997.

עוד על עוזי קצב

עוזי1 עוזי2

על הקורס של עוזי קצב, כתבה שרה ברהום תלמידתו בקורס: מוזמנים/נות לחזור למזכירות 6887090 להרשמה. קורס נהדר עם מורה  נהדר!

 הגשמת חלום.

מכירות את המשפטים הללו זה: "פעם כשאהיה בת 60 בפנסיה אחזור לצייר בשמן ולרשום".

ואז החלטתי לא לחכות ל-60… למה לחכות. עכשיו אני רוצה לחיות. לאהוב. לצייר. לרקוד. לעשות את כל מה שמשמח אותי. ♥️

נרשמתי אצלה לציור בשמן  ורישום אצל עוזי קצב הנהדר, מורה וצייר בחסד.

והכל נפתח בקלות.  הבנתי לעומק את הקונספט של החיים כאן. כשאת עושה מה שבאמת באמת מרגש ומשמח אותך, מגיע שפע. המון שפע והוא לא חייב להיות כספי. זה מה שהבריאה רוצה שנעשה כאן בפלנטה ארץ.

קבלו את מאשה בהתחלה ובסוף

מאשה 2 מאשה2