תערוכת בוגרים.ות
עוד שבוע לתערוכת הבוגרים.ות של המחלקה לצילום במנשר
מזמינים אתכם להתרשם מעבודותיהם המעולות של הסטודנטים.ות שלנו.
בואו להכיר מקרוב את הדור הבא של הצלמים
שירה אורונבייב
דימוי מעברי
גוף העבודות שלי עוסק בניסיון לצלם דימויים מעברי.
הדימויים קשורים לחוויות ראשוניות של ילדות שאותן הצלחתי לעבד רק בשלב מאוחר יותר.
פלאשים מהחוויות צפים לתודעה ומיד נעלמים אך התחושה שהם משאירים נעשית לא ברורה וקשה לפיענוח
מירב האן
דיוקן חסום
אני ניצבת בפני קונפליקט באשר למדיום הצילום בו אני עוסקת.
אני נתקעת בקיר כשאני מנסה להבינו.
האם אני יכולה לקרוא לדימוי "דבר מציאותי"?
האם הדימוי הוא אמת או בדיה, או מין פרדוקס המכיל את שניהם?
החלטתי היא לחסום את המבט שלי מן העדשה כשאני מצלמת את הפורטרט העצמי שלי.
אני נותנת ליריית המצלמה לעשות בי כרצונה.
טל צ'צ'יק
טאבו
ברדיפה אין סופית שלי את עצמי, בניסיונות התמסרות ליומיומיות של החיים מצאתי את המצלמה כמצילת נפש.
דרך העדשה אני מתבוננת בבבואתי שלי, אותה אני מרכיבה מפסיפס של נשים. רגעים של אינטימיות, פינות בבית, חפצים, בעלי חיים ואור.
דרך ההתבוננות הזו אני מצליחה למצוא בעצמי חמלה כלפי המציאות היומיומית הלוקה באופן טבעי בחוסר שלמות, כלפי מה שמפחיד אותי, מה שמגעיל אותי.
רונית שקלובסקי
זמן נתון: מילואים
ב – 7.10.2023 התגייסתי למילואים, בסיס חצי עורפי, עבודת משרד מפגש עם חיילים.
העבודות שלי אינן מנסות לתעד את מלחמת 'חרבות ברזל' או את הזוועות שהתבצעו, אלא מנסות להעביר את החוויה האישית שלי בתוך ארבעת החודשים הראשונים למלחמה, את המפגש עם נוף של בסיס, חפצים, אנשים וכן חלל, זמן, אור/צל, קומפוזיציה, זמן.
עידו מרום
נופים זרים
צילום נוף מסמל עבורי כמיהה.
דרך הצילומים אני מנסה לחזור אל החוויה הראשונית של המפגש עם הנוף מאחר והזיכרון האנושי מעוות את אותה חוויה.
אולם בחזרה אל הנוף בתמונות, אני מגלה כי הוא השתנה. הנוף לא נשאר כמו שהיה וגם אני לא אותו אדם שהייתי כשצילמתי אותו.
בואו להכיר את הבוגרים.ות המוכשרים.ות שלנו!
ב 'מנשר לאמנות'
דוד חכמי 18 ת"א
רוצים לדעת עוד על תוכניות הלימודים שלנו
על מסלולי ההתמחות ועל אפשרויות התעסוקה בתחום הצילום?
קבעו פגישת ייעוץ אישית אחד על אחד עם ראש המחלקה של לימודי צילום!