לימודי ציור מנשר - אמנות-שני-דיכנר
צור קשר

חדשות מחלקת תקשורת חזותית ינואר

נועה אלקיים

להמציא אותיות מחדש

האם חשבתם פעם להמציא אותיות משלכם? בקורס פיתוח שפה טיפוגרפית בהנחיית שגיא כרמי הסטודנטים שיכללו רעיון ליצירת אותיות דרך בחירת נושא אישי. הקורס עובד בשיטת מעבדת מחקר ובוחן את הקשר בין האות לבין דימוי. אלדר נוי שנה ד׳ יצר אותיות באמצעות דיסק תוך כדי תנועה של מכונת צילום. למעלה לי-ים לביא יצרה את המילה ״אהבה״ באמצעות סיכות ודבקים. מור סילברה עיצבה אותיות שאווה כחלק מתהליך של שלבי האבל.

מור סילברהמה הוא אייקון

אז מה ההבדל בין איקון לסמל?
קורס בהנחיית 
עומר ביינדר שנה ג׳ עוסק בפיתוח צורני של איקונים תוך הבנת השימושיות של האיקון במדיה דיגיטלית והמודפסת כאחת והתאמה רספונסיבית לגדלים שונים בדגש על יצירת סדרתיות שימושיות ושפה עיצובית קוהרנטית. למטה פיתוח אייקונים של עלמה ישעיהו כחלק מתקופה. אופק חדד מתאבקי סומו.470949991_18373286113118999_6798771224715112219_n 470974679_18373286104118999_7497873097107036364_n29970909-e448-4da1-bc79-3047778e93f6

קטן > בינוני > גדול

הגשות בקורס אריזות שנה ג׳ בהנחיית סטס טוצ׳ינסקי.
שלוש אריזות ללא טקסט שמתארות שלוש דרגות או שלבים. במוצר אחד האם אתם יכולים לנחש מה האריזה מכילה?

IMG_4298IMG_4299IMG_4277מלמעלה למטה: מאיה פאשה – סוגי כרטיסי זיכרון, עדי ולד – מבחר סוגי גבינות, ענבל אשכנזי – אריזות מאוירות לסוגי מסטיק.

מה נמצא במגירה של אמא

עיצוב בהשראת תכולה של מגירה בבית. אלדר נוי פתח מגירה ששייכת לאימא שלו ובהשראת התכולה עיצב סדרת כרזות המבוססות על הניגוד בין העולמות שמצא. פרויקט אישי בהנחיית מאיה גור.

be56bb8f-781e-a00e-eb04-3406ccb919d8 c896262c-c82f-21ec-d959-b4aa3e37d712