חדשות מחלקת תקשורת חזותית ינואר
להמציא אותיות מחדש
האם חשבתם פעם להמציא אותיות משלכם? בקורס פיתוח שפה טיפוגרפית בהנחיית שגיא כרמי הסטודנטים שיכללו רעיון ליצירת אותיות דרך בחירת נושא אישי. הקורס עובד בשיטת מעבדת מחקר ובוחן את הקשר בין האות לבין דימוי. אלדר נוי שנה ד׳ יצר אותיות באמצעות דיסק תוך כדי תנועה של מכונת צילום. למעלה לי-ים לביא יצרה את המילה ״אהבה״ באמצעות סיכות ודבקים. מור סילברה עיצבה אותיות שאווה כחלק מתהליך של שלבי האבל.
מה הוא אייקון
אז מה ההבדל בין איקון לסמל?
קורס בהנחיית עומר ביינדר שנה ג׳ עוסק בפיתוח צורני של איקונים תוך הבנת השימושיות של האיקון במדיה דיגיטלית והמודפסת כאחת והתאמה רספונסיבית לגדלים שונים בדגש על יצירת סדרתיות שימושיות ושפה עיצובית קוהרנטית. למטה פיתוח אייקונים של עלמה ישעיהו כחלק מתקופה. אופק חדד מתאבקי סומו.
קטן > בינוני > גדול
הגשות בקורס אריזות שנה ג׳ בהנחיית סטס טוצ׳ינסקי.
שלוש אריזות ללא טקסט שמתארות שלוש דרגות או שלבים. במוצר אחד האם אתם יכולים לנחש מה האריזה מכילה?
מלמעלה למטה: מאיה פאשה – סוגי כרטיסי זיכרון, עדי ולד – מבחר סוגי גבינות, ענבל אשכנזי – אריזות מאוירות לסוגי מסטיק.
מה נמצא במגירה של אמא
עיצוב בהשראת תכולה של מגירה בבית. אלדר נוי פתח מגירה ששייכת לאימא שלו ובהשראת התכולה עיצב סדרת כרזות המבוססות על הניגוד בין העולמות שמצא. פרויקט אישי בהנחיית מאיה גור.